Thursday, October 1, 2015

Untuk Suami Isteri Sahaja! Ketahui Bahwa Ada 6 Manfaat Apabila Suami Menghisap Pay*dara Isteri Setiap Malam.

Untuk Suami Isteri Sahaja! Ketahui Bahwa Ada 6 Manfaat Apabila Suami Menghisap Pay*dara Isteri Setiap Malam.  - Artikel ini khas buat suami isteri sahaja, Lelaki mesti tau bahawa ada manfaat yang anda dapat apabila menyu-su pay*dara si isteri anda pada setiap malam.


6 Manfaat Apabila Suami Menyusu Isteri Setiap Malam.

1. pay*dara  yang sering dihisap, keseimbangan sistem kardiovaskular (jantung) kewanitaannya dapat terjaga. Apabila lelaki menghisap pay*dara  wanita dalam waktu yangg lama, maka degupan jantung wanita meningkat sehingga 110 degupan/minit. Hal ini boleh menjadi latihan bagus bagi kesehatan jantung.

2. Menghisap pay*dara  juga dapat membuatkan berat badan wanita lebih stabil, bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, pay*dara  yangg dihisap selama 3 minit dapat membakar lemak lebih kurang 12 kalori.

3. Ingin wajah lebih cantik dan menawan? Kalau begitu jangan risau untuk selalu dihisap pay*dara nya. Dengan dihisap pay*dara , maka lebih daripada 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah di kulit wajah, dan menghaluskan kulit.

4. Selama ini menghisap pay*dara dianggap sebagai perkara yang kurang sopan atau bunyinya seperti perkara lucah. Tapi pada kenyataanya menghisap pay*dara dapat membuatkan wanita lebih awet muda, merupakan ubat yang merangsang sistem kekebalan tubuh, kesannya adalah penghasilan antibodi yangg mampu melindungi dari virus dan penyakit. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

5. Ketikapay*dara  dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat ... Kebanyakannya ketika pay*dara dihisap, wanita akan menyedut dan menghembus nafas 60 kali dalam satu minit. Padahal dalam keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan menghembus nafas akan mencegah berbagai gangguan penyakit pada paru-paru.

6. pay*dara  yangg dihisap lebih dari 5 minit akan membuatkan tubuh wanita lebih santai, dapat menghasilkan rantai kimiawi yang akan menghancurkan pelbagai hormon yang menjadi penyebab stress.

Demikian artikel Untuk Suami Isteri Sahaja! Ketahui Bahwa Ada 6 Manfaat Apabila Suami Menghisap Pay*dara Isteri Setiap Malam. . Kongsikan pengetahuan ini kepada wanita-wanita yangg anda kenal untuk membantu mereka lebih sihat dan awet muda sekarang juga !

Bahan Bangunan Lainnya :

Untuk Suami Isteri Sahaja! Ketahui Bahwa Ada 6 Manfaat Apabila Suami Menghisap Pay*dara Isteri Setiap Malam.
4/ 5
Oleh